محتواي تكراري؛ تگهاي كانوني و سرگرميهاي بيشتر!
در فصل بعد توضيح خواهم داد كه چگونه Google Panda سايتها را با استفاده از محتواي تكراري مجازات ميكند. متأسفانه گاهي اوقات بسياري از محتواي سايت سيستمهاي مديريتي چند نسخه از صفحات مختلف بهطور خودكار چندين ايجاد ميكنند.For example, let’s say your site has a صفحه محصول در آچار سوكت در سيستم شما كه به دليل سيستم سايت شما ميتواند از چند طريق باز شود. بهعنوانمثال:
http://www.yoursite.com/products.aspx?=23213
http://www.yoursite.com/socket-wrenches
http://www.yoursite.com/tool-kits/socket-wrenches
در چشم موتور جستجو اين موضوع گيجكننده است. و بهعنوان صفحات تكراري قلمداد ميشود. براي اين كار، بايد هميشه يك تگ خاص را در صفحه وي سايتتان قرار دهيد. اين تگ rel ناميده ميشود.
اين تگ صفحه وب واقعي و اطلاعات آن را به گوگل نشان ميدهد. اين موضوع باعث ميشود تا وبسايت شما در دام صفحات تكراري نيفتد.
همچنين آدرس صفحات خود را آنطور كه در سئو درباره آن توضيح دادهشده است ايجاد كنيد و سعي كنيد طوري آدرس را ايجاد كنيد كه به زبان انگليسي بهراحتي قابلخواندن باشد.
به مثال آچار سوكت برگرديم. گوگل دوست دارد تگ مذكور اينگونه در سايت شما قرار داشته باشد.
بهعنوان قرارداد اين تگ در قسمت قرار خواهد گرفت سئو سايت